ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Σε λίγες μέρες τελειώνει το 1ο τρίμηνο. Σε παρακαλώ να συμπληρώσεις με προσοχή τους παρακάτω πίνακες αυτοαξιολόγησης.
Αν ήμουν δάσκαλος….
Παρατηρώ τον εαυτό μου
|
||||||
|
|
Βαθμολογία
|
||||
|
|
άσχημη
|
πολύ κακή
|
κακή
|
μέτρια
|
καλή
|
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
|
Σέβομαι τους κανόνες της τάξης;
|
|
|
|
|
|
Προσέχω στο μάθημα;
|
|
|
|
|
|
|
Διακόπτω με τη συμπεριφορά μου το μάθημα;
|
|
|
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΙΑ
|
Είμαι συγκεντρωμένος την ώρα του μαθήματος;
|
|
|
|
|
|
Ρωτάω απορίες;
|
|
|
|
|
|
|
Συνεργάζομαι με την ομάδα μου;
|
|
|
|
|
|
|
Φέρνω τις εργασίες στην ώρα τους;
|
|
|
|
|
|
Πως μπορώ να βελτιωθώ;
Οργάνωση
του χρόνου για μεθοδική εργασία
|
ναι
|
όχι
|
|
|
Γνωρίζεις απ' έξω το
πρόγραμμά σου για τη βδομάδα;
|
|
|
|
Αφιερώνεις χρόνο για να
φτιάξεις τη σχολική τσάντα, κάνοντας έλεγχο σε αυτό που έχεις να κάνεις ή να
παραδώσεις την επόμενη μέρα;
|
|
|
|
Το Σαββατοκύριακο
αφιερώνεις τουλάχιστον δυο ώρες για σχολικές εργασίες;
|
|
|
|
Κατορθώνεις, να
παραμείνεις συγκεντρωμένος σε μια μόνο εργασία χωρίς να αποσπάται η προσοχή
σου σε άλλες εργασίες;
|
|
|
|
Μέσα στο σαββατοκύριακο
σκέπτεσαι να τακτοποιήσεις τα πράγματά σου και να προετοιμαστείς για τη
βδομάδα;
|
|
|
|
Βλέπεις τηλεόραση κάθε
βράδυ μετά τις 8,30;
|
|
|
|
Μπορείς εύκολα να απομονωθείς
και να δουλέψεις με ηρεμία;
|
|
|
|
Αφήνεις τις δύσκολες
εργασίες για το Σαββατοκύριακο;
|
|
|
|
Εργάζεσαι, συχνά,
βλέποντας μια εκπομπή στην τηλεόραση;
|
|
|
|
Τα βιβλία και τα
τετράδια σου είναι ευπαρουσίαστα;
|
|
|
|
Σκέπτεσαι να κάνεις
επανάληψη σε κάτι που σε δυσκολεύει κατά τη διάρκεια μια ελεύθερης ώρας; (π.χ
μισή ώρα πριν το φαγητό)
|
|
|
|
Παίρνεις χρόνο για να
κάνεις επαναλήψεις;
|
|
|
|
Αφήνεις τις δύσκολες
εργασίες περισσότερο για το βράδυ μετά το φαγητό;
|
|
|
|
Σκέπτεσαι, να
σημειώσεις αυτό που δεν κατάλαβες για να ρωτήσεις το δάσκαλο ή ένα φίλο;
|
|
|
|
Εργάζεσαι συχνά μετά
τις 9 το βράδυ;
|
|
|
|
Ξέρεις πότε πρέπει να
σταματήσεις για να ξεκουραστείς;
|
|
|
|
Βρίσκεις εύκολα αυτό
που ψάχνεις μέσα σε ένα λεξικό, μια εγκυκλοπαίδεια ή σ’ έναν άτλαντα;
|
|
|
|
Έχεις ένα δωμάτιο ή μια
γωνιά που μπορείς να δουλέψεις με ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση;
|
|
|
|
Συνήθως υπάρχουν πολλά
πράγματα στο γραφείο σου; Χαρτιά, βιβλία, τετράδια;
|
|
|
|
Αφιερώνεις χρόνο για να
ξανακοιτάξεις ορισμένες εργασίες ήδη ολοκληρωμένες, προκειμένου να τις
διορθώσεις ή να τις βελτιώσεις;
|
|
|
|
Βλέπεις συχνά τηλεόραση
πριν τις 8,30;
|
|
|
Τώρα
γράψε στον παρακάτω πίνακα την βαθμολογία σου στα τεστ του τριμήνου σε κάθε
μάθημα. Ύστερα συμπλήρωσε με ειλικρίνεια και με βάση τη συμπεριφορά σου στην
τάξη (ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ), τι βαθμό θα έβαζες στον εαυτό σου, αν ήσουν δάσκαλος!!!
Μάθημα
|
Βαθμολογία στα τεστ
|
Τι βαθμός μου αξίζει;
|
ΓΛΩΣΣΑ
|
|
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
|
|
|
ΙΣΤΟΡΙΑ
|
|
|
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
|
|
|
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
|
|
|
ΦΥΣΙΚΑ
|
|
|
Όνοματεπώνυμο:_____________________________________________________________________________
Τάξη Ε2 Νυδριού
Σ’ ευχαριστώ που με βοήθησες να σε αξιολογήσω!!!
O δάσκαλος της τάξης
ΠΑΝΟΣ ΑΙΜ. ΓΑΖΗΣ
Συγχαρητήρια Πάνο για την αξιόλογη προσπάθεια. Εύχομαι να σαι πάντα μπροστά. Οι μέρες που ζούμε χρειάζονται πάλη και προσπάθεια και εσύ τα χεις και τα δυο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚιτσάκη Βασιλική
Ευχαριστούμε πολύ κα Σύμβουλε για τα καλά σας λόγια και για την ενθάρρυνσή σας σε αυτή τη μικρή μας προσπάθεια. Σας θέλουμε δίπλα μας! Θα τα πούμε με το καλό μεθαύριο που θα έρθετε στο σχολείο μας. Να είστε καλά! Καλή δύναμη και στο δικό σας σημαντικό έργο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε, μπορώ να κάνω την βιβλιοπαρουσίαση τη νεπόμενη Δευτέρα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήNαι, Αιμιλία μπορείς. Με χαρά περίμενουμε να μας παρουσιάσεις το βιβλίο που διάβασες
ΔιαγραφήΚύριε, μπορώ να κάνω κι εγώ βιβλιοπαρουσίαση τη Δευτέρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά, Γιώργο. Περιμένουμε να ακούσουμε τη δική σου βιβλιοπρόταση!
ΔιαγραφήΑνυπομονώ Γιώργο!
ΑπάντησηΔιαγραφή